mandag 30. juli 2012

Hey peeps!

Nyter alle sommeren? Det har jo vært så sinnsykt dårlig vær i Oslo. Jeg har fortsatt ikke vært på ferie enda. Det har skjedd så mye siden sist: Jeg har skiftet ut fremtidsplanene, jeg har funnet på masse gøy, jeg har trukket en visdomstann og jeg har jobbet masse. Men endelig blir det litt ferie på meg også. Jeg drar til Aarhus til helgen med kjæresten, joho! Som vi vet finnes det Topshop og COS i Danmark. OMG, gjett hvem som skal handle.. Hurra! Foreløpig, etter litt snoking, har jeg sett mest interessant hos COS. Selv om jeg ikke er en typisk Acne-jente som faller for rene snitt, synes jeg COS har en fantastisk design og et vakkert personlig preg. Love it!






Tingene er hentet fra COS sin nettbutikk. Jeg håper jeg finner noen av disse tingene i butikken også.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar