mandag 18. juli 2011

That time of the month..

Noen ganger klarer jeg ikke å slutte å lure på ting. Jeg undrer meg og vrir hjernen til den blir grønn i blant på grunn av små ting som andre finner meningsløse. En ting jeg har tenkt på i dag har vært hvorfor vi jenter må ha den tingen vi har, som bare vi har, en gang i måneden. Da tenker jeg ikke på den praktiske og åpenlyse grunnen ("nei, så ble vi ikke gravid denne gangen heller, takk og lov")..

Hvorfor det er akkurat oss (og ikke mennene) som må til pers? Hvorfor det er en uke (..mer eller mindre..)? Hvorfor vi har så mange plager (smerter, humørsvingninger, vann i kroppen, oppblåsthet, nedstemthet, blodmangel osv.)? Hvorfor må Libresse lage idiotiske reklamer ("be twisted, it's your period"), som forøvrig gjør til at jeg hater både perioden og Libresse enda mer? Forbanna reklameidioter som sikkert er menn hele gjengen! Jeg har da ikke lyst til å være "twisted" for faen..

Hvorfor har jeg lyst på sånn her hele tiden?


Hvorfor blir jeg uberfølsom og sentimental av dette og dette (noen av de da, vel og merke) her?





Hvorfor har jeg så kort lunte? Skulle tro jeg var med i denne filmen..






Noen ting skulle jeg gitt mye for å få svar på her i verden..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar