fredag 10. juni 2011

Utgång!

I dag skal jeg feire at jeg ble ferdig med semesterets siste eksamen på mandag!

Først skal jeg og samboeren på en av mine gode venner sin kunstutstilling..


Senere i kveld regner jeg med at jeg drar ut. En liten fugl hvisket meg i øret at det er HedKandi party et sted i byen! Så det er mulig at jeg stikker dit ;) Uansett blir det pizzabaking og preparty med verdens beste venninne. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på meg. Vi har ikke vært ute på dødslenge! Jeg gleder meg..



Dette bildet er fra en bytur for en stund siden. Toppen er fra Gina Tricot.

Tonight I'm going to my good friends art exhibition. After the exhibition I'm heading out to this HedKandi party I think. Anyways, it's going to be so much fun!! Haven't decided what to wear yet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar